onsdag 15 oktober 2008

Ansiktet i boken. Hela tiden.

Jag är för tillfället fruktansvärt trött på Facebook. Fruktansvärt! Det säger jag er. Trots detta kollar jag skiten 5-10 gånger om dagen. Sjukt är vad det är. För egentligen lever jag ju mitt liv i verkligheten. Därför händer det ingenting på FB! Så varför går jag in? Kan någon förklara detta? Kan denna någon också förklara hur man vänjer sig av FB? För jag vill inte mer. Men jag vill ändå ha den kvar. Hur slänger man kakan och har den kvar? För vem vet. Där kanske händer något jättekul en vacker dag. Antagligen inte. Men man ska aldrig säga aldrig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man ha kakan kvar och slänga den på så vis att du låter den bli möglig, för då kan du ha kvar den o ändå slänga den liksom, metaoriskt. typ. den går ju inte att äta.. men du kan öppna kylen och titta på den.
jag vet inte riktigt vart jag ville komma här, men ja.. du får tolka som du vill,