fredag 3 oktober 2008

Ytligheter. Ignorera om ni ogillar ytligheter.

Enligt min uppfostran har man inte svarta strumpbyxor till ljus "sommar"klänning. Men nu har jag ett dilemma. Jag skulle gärna vilja använda en klänning jag har. Nämligen min midsommarklänning som jag hade på bröllopet jag närvarade vid i somras. Och jag tycker kanske att den ser helt OK ut med heltäckande svarta strumpbyxor. Men jag litar inte riktigt på mitt eget omdöme. För det är sannerligen inte alltid att lita på. Skulle ni kunna hjälpa mig? Och ni får vara brutalt ärliga. Nej, inte brutalt. Det räcker med ett nej om det är fult. Vilket jag tippar på att ni kommer att tycka. Men det är ju bara jag. Klänningen är puderrosabeige.Som ni ser är min lägenhet och jag lite röriga för tillfället. Det blir så ibland. Lite snurrigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mamma och jag säger: ja, du kan ha det! (Otippat va!?)

Elin sa...

OJ! Väldigt otippat faktiskt! Man tackar! Hoppas ni haft en trevlig shoppindag!

Anonym sa...

Jag tycker det var snyggt! (själv är jag ett fan av svarta strumpbyxor under ljusa klänningar)