fredag 31 oktober 2008

Koppar rakt av. Rakt över disk.

- Elin, vet du vad jag tycker? Jag tycker att vi borde göra en Jay-Z.
- Vaddå Elin? Menar du att vi som dj-pensionärer borde plocka ner och damma av våra gamla karriärer?
- Ja, Elin, det är precis vad jag menar.
- Men Elin, då gör vi så.


Alltså.
Morfars.
Ikväll.
På Facebook

Uppmärksamma: vissa verkar tro att vi är ett band. Vi är inget band. Vi är två vanliga tjejer som råkar få välja musiken ikväll. Och ja, vi spelar hela kvällen. Och nej, det hände inget speciellt på Morfars. Vi har bara hajpat upp kvällen lite bara för att vi får välja musik. Hela kvällen.


Tjoho!

(Serv har skrivit denna text. Jag bara koppar. Utan hennes tillstånd. Men jag är ju i allra högsta grad inblandad så jag tar mig friheten.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är lugnt elin. Du får lov.