måndag 13 oktober 2008

Något jag borde gjort för längelängesedan.

Jag läste precis ett kort litet blogginlägg om disk och slogs helt plötsligt av lite dåligt samvete. Min blogg heter Dagens Disk. Och jag har inte bloggat om min disk sedan 28 april, och då var det inte ens jag som behövde diska disken. Men det blir så ibland. Lite fel. Man glömmer bort sitt ursprung och helt plötsligt är allt helt annorlunda än man egentligen hade tänkt och planerat. Och så har det blivit med bloggen. Jag vet inte om det är något negativt egentligen. För ärligt talat, hur bra var den där idén jag fick för 10 månader sedan egentligen? Vem pallar titta på någon annas disk varje dag i ett år på riktigt? Ingen. Men ibland måste man ändå minnas, glädjas och gå vidare. Så här har ni. Dagens Disk.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Okej, Elin. Håll nu hårt i hatten... Vi har likadant diskmedel. Aloevera är bra skit.

Elin sa...

Åh, herregud Emma. Det här är ju sjukt!

Anonym sa...

Seriöst? Till och med JAG har mer disk än vad du har.. Och jag blir kallad pedant. Vad har hänt? Du har börjat sporta och jag har börjat äta pizza. Du har börjat diska och jag har tydligen helt släppt taget. Jag börjar bli lite orolig....

Elin sa...

Men Elin, det kan ha att göra med att jag ätit borta de flesta kvällar denna vecka. Jag har knappt varit hemma. Tina och Andreas skämmer bort mig.