fredag 17 oktober 2008

Dagsform:

Skallabank och chokladsug.

Så är det bara.

Men det går nog över om sisådär 3 timmar när jag ska till FF-Fortet där kak- och kebabröj står på schemat. Kanske lite Wii också? Eller?

Nu ska jag gå ut med mina sopor och sedan gå vidare till Stadsgalleriet och hälsa på Vina-med-Tina (Tack Lina för att du påminde mig om det smeknamnet.). Det borde fler göra. Gå och kolla på den där konstiga pappersutställningen. De där papperskronorna som hänger i taket ser ut som allt annat än papper. Eller nej. Inte allt annat. Närmare bestämt ser det ut som avloppshår. Med glitter i. Fy för.

Vi ses, peeps!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hade nästan glömt det underbara slanget 'skallabank', och hur vackert det låter på välklingande göingska! hur kan det komma sig att detta fenomenala uttryck aldrig riktigt slagit igenom?

Elin sa...

du jag vet inte. men vi kanske får kampanja lite? se till att det verkligen slår igenom nu. nu finns det åtminstone att hitta på internet. då är det bara att sprida det muntligen också. på vacker göingska.