onsdag 19 november 2008

Bloggtorkan som råder

Det känns som att det är lite bloggtorka all over för tillfället. I alla fall hos min närmaste bloggkrets. Det vill säga hos Elin, Lina och Andrea. Och så hos mig då. Jag är dock den enda av oss som inte har en legitim anledning. Varken Elin eller Lina har möjlighet att blogga hemma nuförtiden, på grund av dator- och internetbrist. Och Andrea är i Australien. Och därifrån kan man ju inte kräva någon daglig uppdatering. Här borde man dock kunna göra det. Och det är dåligt av mig att inte ställa upp. För trots dålig uppdatering har jag behållit 20 unika läsare om dagen. Vissa tittar till och med in flera gånger om dagen. Men. Jag vet inte. Jag vet inte vad jag kan skylla på. Innan var det stress och mycket annat. Just nu. Fasen. Jag vet inte. Det är svårt att komma på saker att blogga om när allt flyter på ganska bra. När man trivs helt OK med hur det är. Och med "man" menar jag alltså "jag". För andra lyckas fint med sitt bloggeri ändå. Men inte jag. Men jag ska försöka. För jag har tid. Och det är bra att blogga. Och jag har ju fortfarande mina läsare.

För övrigt tittar jag på Top ten at ten med Robyn och önskar att jag var lika tuff som henne.

Det här var en dålig bloggtext.

Inga kommentarer: