fredag 7 november 2008

Opportunity lost.

I onsdags fick jag ett sms från ett nummer som inte finns i min telefonbok: Hej. Vem e detta? löd det. Jag skrattade till lite och tänkte mest: vad är detta? Jag lade undan telefonen och försökte glömma bort det. Men självklart var nyfikenheten väckt. Eniro. Och det visade sig vara en pojke/kille/man med 5 namn, varav 3 var asiatiska, från Olofström. En konstig blandning av namn, tänkte jag, dessutom kommer personen från Olofström. Så nej det blir inget svar här! tänkte jag vidare. Sicken tönt som skickar sms till okända kvinnor liksom!

Men nu, två dagar senare, börjar jag undra. Tänk om jag har gått miste om världens chans. Tänk om det var mannen i mitt liv som hörde av sig. Tänk om mannen i mitt liv heter Hadar. Det hade ju onekligen varit ganska speciellt.

Jag kanske borde svara. Vi kanske har en helt underbar framtid framför oss. Vad tror ni?

3 kommentarer:

Fajsty sa...

hehe, jag skille svarat något i stil med "hej [namn, ålder] här, vem är du själv?"

som sagt, man vet aldrig ^^

Anonym sa...

helt klart, du gick misste om mannen i ditt liv. Skit alltså. En framtid i Olofström.. och det säger du nej till? eller rättare sagt:ignorerar. ja, nu får du stå ditt kast. Dumt.

Elin sa...

Fajsty och Serv: kanske alltså. Fan. Så dum man är ibland. Man går miste om världens bästa chans. Bara sådär. Nu kan det bara gå utför!