fredag 28 november 2008

Effektiv kommunikationsplanering.

Jag såg precis en reklam för världens största vodka på teve (mitt på dagen! vad händer?). Och jag blev skitirriterad.

"Bla bla bla, vilken vodka destilleras 3 gånger och filteras 10 gånger? Världens största vodka!"

Mitt svar till teven: "Men bla bla, jäkla skit! Min vodka destilleras flera hundra gånger! Slå det!"

Gud. Snacka om Living the brand.

(För att förtydliga. Jag gör inte egen vodka. Jag räknar bara ett specifikt märke som "min" vodka. Och världens största vodka har ju självklart ett annat namn. Jag visste bara inte om jag vågade skriva ut det. Jag fegade ur helt enkelt.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH! Jag blir så nyfiken på vilket det andra märket var! Me Elin, du måste ha kollat på typ Mtv...

Och idag slipper jag ditt: "ÅHHH.... HON ÄR SÅ DÅÅÅÅLIG! JA SKÄMS! JAG HAAATAR HENNE! KAN HON INTE ÅKA HEM SNART?!
Hehe..
Jag är dålig samtittrepå ett visst tvprogram för jag är för mesig i min hatkänslor, eller så spar jag dem kanske bar tll ett viktigare tillfälle. Tänk då hur mycket jag ladda med och har att uttrycka när detta tillfälle kommer. Jag längtar nästan. Vem/va sajag hata?!

Elin sa...

Smirnoff, och jag kollade på femman. Sjukt.

Och f.ö. behöver man inte umgås med mig om man inte vill höra mitt hat. Det är bara till att låta bli Elin. det är upp till dig.