onsdag 26 november 2008

Den där sovmorgonen.

Jag tog den idag. Sovmorgonen. Det var ingen bra idé. Inte alls faktiskt. Jag vaknade 10.14 av mig själv. Jätteskönt. Utvilad. Dessutom var klockan inte alldeles för mycket. Men. Nej. Nu är klockan 13.35 och jag har fortfarande inte kommit någon vart. Visst. Jag är påklädd. Jag har ätit både frukost och lunch. Och jag har bäddat sängen. Men jag har inte gjort något vettigt. Alls. Glömde visst bort det igår när jag romantiserade sovmorgnar. En lördag kan det kanske vara OK att inte göra någonting på en hel dag. Men inte en onsdag. Nej. Jag måste ta tag i det här. Friskis&Svettis får det bli. Andra dagen i rad.

Tur att passet inte börjar förrän klockan 5.

3 timmars chill till dess.

1 kommentar:

Anonym sa...

What?
En dag av Friskis till? Herre min värld.... jag har ännu en dag skolkat från träningen. 10,5 timmars plugg lockade mer :P