torsdag 13 november 2008

Världens stoltaste Elin

Ja, jag är stolt idag. Över mig själv. För idag har jag varit duktig på någonting som jag egentligen inte är särskilt duktig på alls. Skriva uppsatser och hemtentor, det kan jag. Det vet jag. Det har jag gjort till förbannelse. I all evinnerlighet. Men idag har jag gjort färdigt en folder och en annons i InDesign. Jag har sysslat med grafisk layout och fotoredigeringen. Och jag har gjort fina grejer! OK. Något proffs är jag inte direkt. Det finns brister. Säkerligen ganska stora sådana. Men någonstans ska man ju börja. Att jag dessutom stått ut med 10 timmar i sträck en datorsal utan fönster eller ventilation ökar bara på stoltheten. Jag är så himla duktig.

Och ja, jag lovar. Jag ska visa er mina trycksaker. Om jag bara listar ut hur man gör. Men jag är ju datorproffs nu så det borde ju inte vara några problem.

Inga kommentarer: