onsdag 12 november 2008

Deja vu.

Vecka 46. Veckan från helvetet. Datorsalshelvetet. Just det. Jag är tillbaka i datorsalen. En annan datorsal än sist jag satt instängd, förvisso. Men ändock en datorsal. Utan luft. Istället omges man av svordomar, suckar och allmänna "VAD HÄNDE NU!?". Eftersom det inte finns några fönster ut vet man knappt om det är dag eller natt. Klockan kan likagärna vara 03.00 som 14.30. Ren och skär desperation råder därinne. Uppgiften ska vara klar på måndag. Och ingen förstår någonting. Själv måste jag vara klar till på fredag för att hinna hem till Kristianstad och gåsen. Inga problem. Jag kommer bli klar. Faktiskt. Jag är på god väg. Men suck. Det kommer kräva sin kvinna.

Kan inte ni, mina käraste läsare, hålla några tummar och heja på mig? Sänd mig all inspiration och fantasi ni kan frambringa. För är det något den här uppgiften kräver så är det fantasi. Och tålamod. Fan ta allt som har med InDesign, Photoshop och Illustrator att göra. Åtminstone just nu.

Jag ber ödmjukast om ursäkt för dåligt bloggeri. Den lilla inspiration jag har går just nu till trycksaksproduktion och layout.

Inga kommentarer: