måndag 3 november 2008

Tänk vad ett litet sms kan göra.

Här sitter jag, en ganska ordinär måndagkväll och tittar lite på tv och pratar lite i telefon då och då. Allt är ganska lugnt. Inget är överdrivet roligt, men inget är direkt tråkigt heller. En vanlig kväll helt enkelt. Och så helt plötsligt får jag ett litet sms och blir jätteglad! Tänk vilken skillnad en sådan lite grej kan göra! Särskilt när det är skickat från andra sidan jordklotet från en person som alldeles strax ska iväg på en liten lätt tre dagarsexpedition i regnskogen. Sicken ära!

Andrea! Om mitt svar inte når fram till din djungelmobil: jag saknar dig! Och Anna! Och var försiktiga! Glöm inte bort solskydd! Och akta er för spindlar och annat. Och glöm inte bort att jag vill ha ett kort på en lyxhotell-lobby! Puss och kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu blev vi ocksa glada! Puss! /Andrea&Anna