torsdag 20 november 2008

Mejl från mamma.

"Tror du det ser ut så här när Annas avdelning har fest? Synd att man inte blir bjuden i så fall."


Saxat från ett mejl från min mamma. Anna är min syster. Hon jobbar på E.ONs IT-avdelning i Malmö. Mamma är rolig.

Bilden skickas tydligen runt på mammas jobb med den här texten till:

IT-party!


Som vanligt i början av DECEMBER kör IT-avdelningen igång årets party som

blir ett av de vildaste partyn i stan...
Lämna alla hämningar hemma och slå dig lös med oss på det vildaste,
galnaste, utanför-gränserna-partyt i år.
Vi gör det på IT-viset, så peppa dig själv för bästa humör.

Vi bifogar en bild från förra årets party, när partyt var som hetast, så att
du får en hint om vad som väntar...!!!

Kör hårt - livet är kort...



2 kommentarer:

Tubbe sa...

Meh. Det heter faktiskt E.ON. Och vi är mycket cooooolare än så.

Elin sa...

Meh. Förlåt så himla mycket då. Toblea. Jag känner att jag anar vem detta kan vara. Tob. Lea. Jag har mina aningar.